גרופר בוואטסאפ

שער כניסה לבית פרטי אלומיניום

שער כניסה לבית פרטי אלומיניום

בתים פרטיים רבים בעלי כניסה נפרדת מתמודדים עם קשיי אבטחה, וזקוקים לשער כניסה עמיד וחזק אשר יוכל לשמור על כניסה הרמטית ולמנוע כניסת אנשים זרים, כמו גם גניבות ואף בריחת בעלי חיים. שער כניסה לבית פרטי אלומיניום למשל, מציע יכולות תפעול קלות ומעולות ולצד עלויות נמוכות ודרישות תחזוקה מינימליות. אביזר זה נחשב לבין האביזרים החשובים בבית ובדיוק כמו ההשקעה בדלת הכניסה, מומלץ לבחור בקפידה גם שער כניסה לבית פרטי ולהנות מעוד מגוון יתרונות מעולים. בבחירה של שערי כניסה המבוססים אלומיניום, אחת החברות המומלצות כיום בתחום היא לא אחרת מאשר גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ, המציעה שלושים שנות ניסיון בתחום ומקצועיות בלתי מתפשרת.

שער כניסה לפרטי אלומיניום- הדגשים בבחירה

בחירה של שער כניסה לבתי פרטי אלומיניום דורשת גם הכרה בלא מעט דגשים, כמו למשל גודל החצר הנחשב לאחד מהדגשים הקריטיים בבחירת שער כניסה. לכן בבחירה של שער כניסה לחצר גדולה, ככל הנראה נצטרך לשלב גם בין סגנון העיצוב של הגדר החיצונית של הבית וגם אל שער כניסה מיועד לרכבים.
דגש שני הוא כמובן להכיר את יכולות העיצוב השונות אשר קיימות בשערים ובגדרות אלומיניום, וכך יתאפשר השילוב שבין גדרות בעלי עיצובים שונים או אטומים לחלוטין לדפנות הגדר.

מלבד כל אלו חשוב לזכור כי גדרות אלומיניום ושערי כניסה מאלומיניום, צריכים להיות עמידים דיים על מנת לאפשר שמירה גם על כניסת הבית שלנו ועל הרכב שלנו. בנוסף, גם היכולת לתחזק שערים שכאלו אשר אינם מחלידים לחלוטין, הינה מזערית וניתן כיום לנעול את דלתות הכניסה בעזרת מגוון מנגנונים שונים וגם את שער הכניסה לרכב.

כל מה שחשוב לזכור

כאמור הזמנה של שער כניסה פרטי אלומיניום מתבצעת דרך מגוון שרטוטים והכנות, אך חשוב גם לקחת בחשבון את נדבך הבטיחות בשערים שכאלו. בין אם מדובר בתנאי הפתיחה של הגדר, בין אם בלחיצת כפתור או בקוד ובין אם מדובר במבנה ותנאי השער. לכן, מומלץ לפנות אל גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ ולהבטיח שער איכותי ומקצועי שישמר לשנים רבות.

שערים חשמליים מאלומיניום

עבור בתים פרטיים וגם עבור מוסדות ובניינים רבים, קיימים לא מעט "פרצות" אשר עלולות להזמין גם גורמים לא נעימים כמו גנבים. במקרים שכאלו מרבית הבתים הפרטיים בוחרים גדרות ופתרונות יצירתיים שרובם מותקנים גם שערים חשמליים מאלומיניום, המאפשרים יכולת שליטה ובקרה במנגנוני היציאה והכניסה של הבית או המתחם בצורה פשוטה וקלה. שערים אלו הפכו לפופולריים בשנים האחרונות, כאשר הם מובילים לא רק ביכולת ההתאמה אל סגנונות בנייה רבים, אלא גם בעמידות הגבוהה ובעלות הנמוכה שלהם. בכדי להבטיח שערים חשמליים ומצוינים לכל בית, מומלץ להיוועץ עם חברת גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ, אשר דרכם ניתן לקבל לא רק שערים מעולים, אלא גם ניסיון של מעל שלושים שנים בתחום.

שערים חשמליים מאלומיניום- דגשים בבחירה

בחירה של שערים חשמליים מאלומיניום ישנם לא מעט דגשים שיש לשים אליהם לב בזמן הבחירה ועוד לפניה, כאשר הראשון מבניהם הוא יכולת השימוש והפתיחה של השער. ישנם שערים הנפתחים בידי כפתור מרחוק כמו בשערים עבור רכבים, אך גם ישנם שערי כניסה להולכי רגל הנפתחים בידי קודן או גם בלחיצת כפתור, ועוד מגוון אפשרויות. התאמה שכזו היא בראש ובראשונה בטיחותית, שכן כאשר מסתובבים ילדים באזור הגינה הם עלולים להיפגע מפתיחת הדלת או לעשות זאת בעצמם.

בנוסף לכך, מומלץ לדעת כי התקנה של שערים אלו הינה מהירה בהרבה משאר סוגי השערים, כאשר השילוב של השערים מתבצע לצד גדרות בצורה מעולה, גם מבחינה עיצובית וגם דרך הרכבה מהירה וקלה. כל שכן מומלץ גם לדעת כי שערי אלומיניום נחשבים לעמידים, גם כנגד השמש הישראלית הקופחת וגם כנגד חודשי החורף המועטים והגשמים, בזכות העובדה שאלומיניום היא מתכת עמידה לחלודה ולקורוזיה.

בחירת המתקין הנכון

חשוב לזכור כי פרויקטים של שערים חשמליים מאלומיניום דורשים לא רק ידיים מקצועיות, אלא גם ניסיון ועין טובה. כך נוכל לקבל שער חשמלי המותאם לדרישות שלנו, לקווי הבנייה לעיצוב הגדר ועדיין לשמור על ביטחונם של הילדים קטנים ועל שאר יושבי הבית.

לכן עבור פרויקטים שכאלו מומלץ לבחור בחברת גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ, ובכך להבטיח לא רק שערים חשמליים מעולים ויעילים, אלא גם חומרי גלם משובחים ואחריות מורחבת.

פגישת ייעוץ

מה חשוב לדעת ומה חשוב להביא לפגישת ייעוץ?

בפגישת הייעוץ, המומחים של גרופר יעזרו לכם למצוא את הפתרון הנכון באלומיניום עבורכם בעזרת המידע שתביאומה הסגנון העיצובי שתמיד חלמתם עליו  – דברים שראיתם ואהבתם, סגנון עיצוב של הבית עליו אתם חולמים.

על מנת שנוכל להתאים את סגנון פרופילי האלומיניום לעיצוב הבית שלכם גם מבחוץ וגם מבפנים מיקום הפרויקט שלכם – למיקום יש השפעה על בחירה נכונה של זוויות האלומיניום וסוג האלומיניום .

כיוון הבית,  קרבה לים וכמובן נופים שאסור לפספס הם חלק מהמאפיינים שיש לקחת בחשבון בשביל להתאים את המוצרים שלנו לפרוייקט שלכם מפרט ומידות

במידה ואין תכניות אדריכליות או מפרט אלומיניום, מומלץ להכין רשימה של הפתחים של חלונות והוויטרינות , שערים וגדרות , פרגולות ובגדול - לכל מעטפת האלומיניום תיאום פגישה - נשאר לבחור יום, שעה ומיקום הפגישה כדי לעבור על הדברים ולעלות את כל הדרישה להצעת מחיר אחת

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
הצעת מחיר און-ליין