גרופר בוואטסאפ

פרגולת אלומיניום תלויה

למה פרגולת אלומיניום?

הבית הוא מקום המפלט שלנו ואין דבר חשוב יותר ממנו, השקעה על עיצוב פנים הבית הוא מאד נפוץ וחשוב אך לא פחות חשוב הוא השקעה על חוץ הבית.

המרפסת של הבית שלנו או גינת הבית מאפשרת לנו להנות וגורמת לבית להיות גדול יותר, בעל ערך יותר גבוהה אך כיצד אנחנו יכולים לשהות במרפסת הבית או בגינת הבית זמן רב? הרי ישנה בעיה של חום ושמש בימי הקיץ וגשם בימי החורף.

בכדי להתגבר על הבעיה הזו, הומצאה פרגולת אלומיניום. הפרגולה מאפשרת לנו ליהנות מחוץ לבית ולהיות מוגנים מפני הגשם והשמש בכל ימות השנה.

ואם כבר משקיעים על חוץ הבית, אז פרגולת אלומיניום מבית גרופר המילה האחרונה בתחום הפרגולות – התשובה והפתרון המושלם להנות מחוץ הבית בכל ימות השנה וכל זאת בזכות יתרונותיה הרבים.

פרגולותהן אחד הדברים הטובים ביותר שאנחנו יכולים לקנות לבית שלנו ולמרפסת שלנו. הפרגולה העשויה מאלומיניום עמידה בפני פגעי מזג האוויר במה שמהווה יתרון עצום ומביא לכך שאנחנו לא צריכים לדאוג לתחזוקה שוטפת שלה מכיוון שהיא עמידה במיוחד. זהו יתרון עצום של הפרגולה ואנו כצרכנים צריכים להיות מודעים לו.

בזכות היתרונות הנ"ל, ניתן להנות מחוץ הבית בכל ימות השנה.

לא מעט אביזרים הופכים את השהות שלנו בגינה להרבה יותר נעימה ונינוחה, כאשר אביזרים כמו פינת ישיבה מפנקת ואפילו מטבח קטן שיוכל לספק לנו גם לשתייה קרה בשעות החמות, בהחלט נחשבים לבין האביזרים הללו. אך כאשר מדובר ביום עם מעט צל בימים הקיץ, פרגולת אלומיניום תלויה יכולה לעשות את ההבדל הגדול שבין יום קיצי ורותח, לבין יום שימשי עם לא מעט צל ומקום גם לנוח בו ולהתקרר. לכן בבחירה של פרגולות כאלו מומלץ להגיע אל אנשי מקצוע מנוסים, בדיוק כמו חברת גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ ובכך להבטיח פרגולות אלומיניום מעולות בשלל דגמים. כל זאת כמובן תוך שמירה על מקצועיות בלתי מתפשרת, מחירים נוחים וכמובן ניסיון של מעל לשלושים שנים.

פרגולת אלומיניום תלויה – כל היתרונות

הייחוד של פרגולת אלומיניום תלויה כרוך בעיצובה, אשר מאפשר לה להצל אזורים מבלי שתצטרך תמיכת רגליים נוספות לקיר שעליו היא תלויה, ובעקבות כך היא גם לא תופסת מקום מיותר ברחבי הדשא או המרפסת. כך, בעצם ניתן לקבל חזות נקיה יותר של כל הגינה או המרפסת, כמו גם רחבת ידיים ומעוצבת.  פרגולות תלויות יכולות להיות מעולות בכל עונות השנה, בין אם בימים הגשומים בהם אנחנו זקוקים למחסה יבש, ובין אם בימים החמים והלוהטים בהם אנו זקוקים לצל קריר.

היתרון המשמעותי ביותר של פרגולות אלומיניום תלויות מלבד העיצוב התלוי, הוא חומר הגלם שלהן אשר מאפשר רמת גימור גבוהה, עיבוד נוח למגוון עיצובים ועמידות גבוהה במיוחד לכל סוגי מזג האוויר בזכות העובדה שאלומיניום לא רגיש לקורוזיה ואיננו מעלה חלודה.

תקנים ואחריות

מלבד כל אלו חשוב לזכור כי גם בבחירה של פרגולת אלומיניום תלויה, צריכה להיעשות בהתאם לתנאי הבנייה השונים בבית או בכל נכס, כל זאת תוך כדי התחשבות והתערבות מקצועית של מהנדס ואנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום אשר יבטיח גם אחריות. בכדי להבטיח את כל אלו, מומלץ לפנות אל חברת גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ אשר מציעה ללקוחותיה מקצועיות ואיכות ללא פשרות בזכות הניסיון הרב שלה.

פרגולת אלומיניום חשמלית

עבור לא מעט מרפסות וגינות קיימים כיום פתרונות רבים כמחסה נגד השמש, פתרונות אלו נעים בין עצים טבעיים המעניקים צל בחלק מהאזורים ומטריות שונות להצללה חלקית, אך בשנים האחרונות דווקא פרגולת אלומיניום חשמלית, הפכה להיות פתרון פופולרי ואיכותי עבור מרבית בתי הקרקע וגם המרפסות השונות. פתרון זה מציע אפקטיביות מעולה גם בשליטה בכמות אור השמש הנכנס וגם ביכולת להתמגן מפני גשמים, בזכות המנגנון החשמלי אשר מזיז את תריסי הפרגולה בהתאם לצרכיכם. כמובן שכיום גם קיימים מגוון רחב של דגמים אשר יוכלו להשתלב לכל סגנונות הבתים, אך חשוב להיוועץ ראשית עם חברה מקצועית ומנוסה בתחום. לכן אחת ההמלצות היא להיוועץ עם גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ, ולקבל  לא רק הצעת מחיר משתלמת אלא גם מקצועיות בלתי מתפשרת.

פרגולת אלומיניום חשמלית-הבחירה הנכונה

הגינה והמרפסת נחשבים לאזורי הפנאי המושלמים עבור לא מעט פעילויות, בין אם מדובר בפגישה בין חברים, פגישה עסקית ואפילו הכנה של ארוחת צהריים על גחלים. כך או כך הצורך למיגון בעיקר מפני השמש הופך לקריטי באזורים כאלו, על כן פרגולת אלומיניום חשמלית תוכל להיות הבחירה המתאימה לשימוש בכל שעות היממה. בעזרת הטכנולוגיה הקיימת כיום ניתן להתאים פרגולה שכזו לכל המידות, לשלב תאורה מתאימה לשעות הלילה וכמובן לכוון את הפתיחה והסגירה של תריסי הפרגולה.

העיצוב ההנדסי והיכולות הטכנולוגיות של פרגולת אלומיניום חשמלית, מאפשרים הנאה מקסימלית בגינה או במרפסת בכל שעות היממה וגם בכל העונות. כך למשל במקרים של טפטוף קל או סערה מקפיאה, ניתן לאטום את הפרגולה, להפעיל תנורים חמים ולהנות ממרפסת חמימה וללא טפטופים. כל אלו יעניקו לכל מרפסת וגינה לא רק יכולת קירוי אלא גם מראה יוקרתי וחדשני.

לא לוותר על התאמה הנדסית

בבחירה של פרגולת אלומיניום חשמלית מומלץ לבצע התאמה הנדסית, אשר תתאים גם לחלקי המנוע במיקומים השונים ותסייע לנצל את יכולת הפרגולה להעניק צל בצורה אפקטיבית לכל אזור הגינה או המרפסת.

בכדי להבטיח עיצוב, ייצור והתקנה של פרגולות חשמליות מעולות מאלומיניום, מומלץ לפנות אל גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ ולהנות משירות מעולה ומקצועי יחד עם ניסיון של מעל לשלושים שנים.

פרגולה אלומיניום למרפסת

כיום קיימים מגוון רחב של פתרונות הצללה עבור המרפסת או הגינה שלנו, כאשר פרגולה אלומיניום למרפסת נחשבת לבין המובילות. בקטגוריה זו נוכל למצוא מגוון רחב של סוגי פרגולות אשר יוכלו להתאים גם למרפסות, גם לגינות ועד לפינות מנגל. הטכנולוגיה בשנים האחרונות מאפשרת לא רק עיצוב וחישול של חומרי גלם כמו אלומיניום בצורה מעולה, אלא גם שילוב של פרגולות אלו במנעד רחב של סגנונות של הצללה במגוון מנגנונים. בכדי לבצע את ההזמנה הכי נכונה ומדויקת למרפסת או לגינה שלכם, מומלץ לפנות אל גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ ולהנות מייעוץ אדיב ומקצועי ופרגולות מעוצבות בקפידה ובצורה ייחודית.

פרגולה אלומיניום למרפסת-כל הסוגים

בבחירה של פרגולה אלומיניום למרפסת, כאמור, חשוב לדעת כי קיימים לא מעט סגנונות ועיצובים אשר יוכלו להתאים לכל מרפסת וגינה, כאשר דגם של פרגולה תלויה הפך בשנים האחרונות לבין הדגמים המובילים, המאפשר יכולת הצללה ללא כל צורך במוטות ועמודים שונים. סוג זה של פרגולה מעניק ייחודיות בעזרת הקו הנקי שנותר לאחר ההרכבה שלו, כאשר אל דגם זה נוסף דגם לא פחות פופולרי ואלו הפרגולות נגד גשם.

פרגולות אלו ברובן מתבססות ברובן על גבי עיצוב מתוחכם, אשר מצליח לא רק להדוף את מי הגשמים מעל לראשם של האורחים במרפסת אלא גם בעזרת היכולת לנקז את טיפות המים. דגם נוסף אשר מזכיר את דגם זה, אלו כמובן הפרגולות החשמליות. פרגולות אלו נשענות על גבי מנועים המזיזים את שלבי הפרגולה לפי צורכם של יושבי המרפסת, ובכך מקבלים את כמות האור הנדרשת או מצליחים להסתתר מפני הגשם בקלות.

בחירה ודיוק

חשוב לזכור כי בחירה של פרגולה אלומיניום למרפסת לעיתם לא תהיה רכישה זולה, כאשר גם זמן השימוש בה אמור להיות ארוך טווח. לכן מומלץ לבצע התאמה מקסימלית בין הרצונות והצרכים שלנו במרפסת או בגינה ולהזמין את הפרגולה הכי מתאימה ורלוונטית עבורנו, כמו גם לא להתפשר על קבלן האלומיניום שיבצע את העבודה.

בכדי לבחור פרגולה מעולה למרפסת, במהירות רבה ובאחראיות, מומלץ לפנות אל גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ ולהבטיח מקצועיות בלתי מתפשרת.

פגישת ייעוץ

מה חשוב לדעת ומה חשוב להביא לפגישת ייעוץ?

בפגישת הייעוץ, המומחים של גרופר יעזרו לכם למצוא את הפתרון הנכון באלומיניום עבורכם בעזרת המידע שתביאומה הסגנון העיצובי שתמיד חלמתם עליו  – דברים שראיתם ואהבתם, סגנון עיצוב של הבית עליו אתם חולמים.

על מנת שנוכל להתאים את סגנון פרופילי האלומיניום לעיצוב הבית שלכם גם מבחוץ וגם מבפנים מיקום הפרויקט שלכם – למיקום יש השפעה על בחירה נכונה של זוויות האלומיניום וסוג האלומיניום .

כיוון הבית,  קרבה לים וכמובן נופים שאסור לפספס הם חלק מהמאפיינים שיש לקחת בחשבון בשביל להתאים את המוצרים שלנו לפרוייקט שלכם מפרט ומידות

במידה ואין תכניות אדריכליות או מפרט אלומיניום, מומלץ להכין רשימה של הפתחים של חלונות והוויטרינות , שערים וגדרות , פרגולות ובגדול - לכל מעטפת האלומיניום תיאום פגישה - נשאר לבחור יום, שעה ומיקום הפגישה כדי לעבור על הדברים ולעלות את כל הדרישה להצעת מחיר אחת

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
הצעת מחיר און-ליין