גרופר בוואטסאפ

מסתור כביסה אלומיניום

למה מסתור כביסה?

מעוניינים להתקין מסתור כביסה מאלומיניום? מברזל? משילוב של חומרים? מסתור כביסה מותקן על פי רוב כתוספת עיצובית למבנה וכפתרון אסתטי ואלגנטי.

מהו בעצם מסתור כביסה?

מעצם הווייתו, כל מבנה שהוא – אם מבנה ציבור, אם בניין מגורים ואם בית פרטי, כולל מערכות אלמנטים או שטחי שירות שהנם הכרחיים וחיוניים לתפקודו התקין אך אינם אטרקטיביים למראה, ולעתים אף עלולים לפגום בחזותו האסתטית. אם תרצו, הדוגמה ה“קלאסית“ לכך, היא נופם הלא מרנין של חבלי הכביסה ש“עיטרו“ בעבר את חזותם של בניינים ולא החמיאו להם בלשון המעטה.

זוכרים את נופם הלא ממש מרנין של חבלי הכביסה? כיום, ישנם פתרונות הצללה רבים המשמשים כמסתור ונקראים בין היתר "מסתור כביסה", “מסתורים“ או "מערכות הסתרה".

גרופר מעקות אלומיניום והצללה צרו קשר!

איך מתקינים מסתור כביסה?

ראשית, הורדת המידות מתבצעת בשטח ע"י מודדים מוסמכים ולאחריה עוברת תהליך של תכנון ובדיקה קונסטרוקטיבית. בשלב הבא המסתור עובר לתהליך הייצור במפעלי הייצור של קבוצת אלוקל , צביעה על פי גווני RAL, שינוע לאתר והתקנה. התקנת מסתור הכביסה נעשית בחלקו הפנימי של הפיר ע"י עוגנים מתאימים. במיקום בו יש מעבים (מנועי מזגנים לדוגמא) יש לקחת בחשבון את נושא אחוזי האוורור המשליכים באופן ישיר על מרווח הרפפות במסתורים.

כיום אל כל מבנה חדש או משופץ מצטרף גם מסתור כביסה אלומיניום, המאפשר תלייה ויבוש כביסה ללא כל הפרעות מצידם של יונים או חלילה צבירה של לכלוכך מתנאי מזג האוויר השונים ברחבי הארץ.
מסתורים אלו מתאימים גם לבתים פרטיים וגם לדירות בבניין, כאשר עיצובן המגוון מאפשר השתלבות בכל סוגי המבנים השונים, והם ידועים בתור עמידים אל מול מגוון תנאי מזג האוויר הקיימים בישראל, כל זאת הודות לחומרי גלם איכותיים וטכנולוגיה מעולה המאפשרת ייצור מדויק ואיכותי של מבני מסתור שכאלו. ובכדי להבטיח מסתור כביסה איכותי, מעוצב ומדויק, מומלץ לפנות אל גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ.

מסתור כביסה אלומיניום-עיצוב חדש צורך ישן

בעבר הלא רחוק, מרבית בנייני המגורים וגם הבתים הפרטיים היו עושים שימוש בחבלי כביסה רגילים, ללא כל מחסום או רשת אשר יוכלו להגן על הכביסה המתייבשת ולהעניק פרטיות לדיירים, אך בשנים האחרונות ועם התפתחות הטכנולוגיה ויכולות הבנייה השונות, ניתן כיום לבנות סוגים שונים של מסתור כביסה אלומיניום ובדרך מגוון שיטות שונות ושילובי חומרים. מסתורי כביסה אלו נעים בין מסתור כביסה מותאם אישית בעזרת חיתוך לייזר מדויק ועד למסתורי כביסה נסתר ומובלע בתוך הקיר.

את מרבית מסתורי הכביסה אשר עשויים מאלומיניום ניתן כיום גם לצבוע, לעצב ולחתוך בשלל צורות ולהתאים לקירות שונים, כל זאת תוך כדי הקפדה על קווי המתאר של הבניין והתאמה מדויקת לסגנונו של הבניין וצרכי הדיירים. יתר על כן, במהלך בנייה של דירות חדשות קבלנים רבים לוקחים בחשבון במרבית המקרים גם בנייה של מסתור כביסה ובוחרים לפנות אל קבלני אלומיניום מומחים על מנת שיבצעו את העבודה לכל הדירות בבניין על מנת להעניק מראה אחיד.

ייעוץ ובחירה נכונה

על מנת להתאים מסתור כביסה אלומיניום לדירה שלנו, מומלץ להיוועץ עם קבלן אלומיניום מוסמך ומנוסה עשר יידע לא רק לתת לנו הצעת מחיר, אלא גם לתת ייעוץ אחראי ואובייקטיבי עבור פרויקט או הדירה שלנו שכן חשוב לזכור כי הוצאה כזו אינה זולה. אחת החברות המומלצות עבור פרויקטים שכאלו היא לא אחרת מאשר גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ.

מסתורי כביסה

בשנים האחרונות תוספות שונות בבניינים הפכו ל"מאסט", כמו לובי מרווח וגדול אשר משרת את כל הדיירים או חדר עגלות המקל על האימהות בבניין וכמובן מסתורי כביסה אשר הפכו לשם ודבר בשוק הבנייה הישראלי. כיום כבר אדריכלי הדירות והקבלנים כבר לא מסתפקים באזורים מיועדים לתלייה של כביסה, אלא מודעים לצורך להגן על הכביסה לאורך כל ימות השנה מנזקי מזג האוויר השונים, וכמובן גם על מנת להרחיק מזיקים שונים כמו ציפורים ועוד. למרות הריבוי ההולך וגדל של חברות המציעות פתרונות ובנייה של מסתורי כביסה שונים, מומלץ לפנות אל גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ, המציעים לא רק  מסתורי כביסה, אלא גם מגוון פתרונות הצללה ושירות מקצועי עם ניסיון של מעל לשלושים שנה.

מסתורי כביסה- סוגים וצרכים

כאשר מדובר בתוסף הפופולרי לכל כך הרבה מבנים כמו מסתורי כביסה, אי אפשר להתייחס לצורות ולדגמים הרבים שניתן להרכיב כיום לכל דירה וחלון. כיום תוספות אלו מאפשרות הגנה מלאה מפני מגוון מזיקים שונים ולבטח הרחקה של יונים והפיכה של אזור תליית הבגדים לקן, אך היא גם מאפשרת כניסה מעולה של אור ויכולת ייבוש כביסה מהירה. כל אלו כמובן מצליחים להתבצע דרך התאמה מדויקת של מגוון מסתורי הכביסה המעוצבים ומותקנים בצורות רבות וכמובן תחת התקנים המחמירים.

לצד כל אלו, התקנה של מסתור כביסה תאפשר גם מנעד שימושים רחב, כמו למשל הסתרה של דודי חשמל, מזגנים, דודי שמש ועוד מגוון מערכות שונות. כל זאת הודות ליכולת התאמה המעולה אשר ניתן לבצע עם התקנה של מסתורי כביסה, תוספת בעלת עמידות גבוהה אשר תשמש את בעלי הדירה לעוד שנים רבות.

לכל סביבת עבודה ומגורים

מסתורי כביסה מעניקים פתרונות יעילים לא רק לבתי מגורים, אלא גם למוסדות שונים ולקניונים הנעזרים בפתרונות אלו על מנת להסתיר מכונות גדולות, תשתיות כאלו ואחרות ועוד מנעד כלים אשר עלולים לכער את המבנה. בכדי לבצע התאמה מדויקת של מסתורי כביסה לכל בניין ומוסד, מומלץ לפנות אל גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ.

פגישת ייעוץ

מה חשוב לדעת ומה חשוב להביא לפגישת ייעוץ?

בפגישת הייעוץ, המומחים של גרופר יעזרו לכם למצוא את הפתרון הנכון באלומיניום עבורכם בעזרת המידע שתביאומה הסגנון העיצובי שתמיד חלמתם עליו  – דברים שראיתם ואהבתם, סגנון עיצוב של הבית עליו אתם חולמים.

על מנת שנוכל להתאים את סגנון פרופילי האלומיניום לעיצוב הבית שלכם גם מבחוץ וגם מבפנים מיקום הפרויקט שלכם – למיקום יש השפעה על בחירה נכונה של זוויות האלומיניום וסוג האלומיניום .

כיוון הבית,  קרבה לים וכמובן נופים שאסור לפספס הם חלק מהמאפיינים שיש לקחת בחשבון בשביל להתאים את המוצרים שלנו לפרוייקט שלכם מפרט ומידות

במידה ואין תכניות אדריכליות או מפרט אלומיניום, מומלץ להכין רשימה של הפתחים של חלונות והוויטרינות , שערים וגדרות , פרגולות ובגדול - לכל מעטפת האלומיניום תיאום פגישה - נשאר לבחור יום, שעה ומיקום הפגישה כדי לעבור על הדברים ולעלות את כל הדרישה להצעת מחיר אחת

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
הצעת מחיר און-ליין