גרופר בוואטסאפ

מעקה אלומיניום

מעקה אלומיניום

לא מעט רהיטים בבית שלנו משפיעים על  אופיו הייחודי של החדר, החלל והבית. כך גם כאשר מדובר על עיצוב חדר המדרגות – כאשר מדובר בעיצוב של חדר המדרגות, אי אפשר להתעלם מעיצוב מעקה אלומיניום, המוסיף אל סגנון המדרגות ומאפשר יכולות תמיכה שונות גם עבור ילדים וגם עבור בני הגיל השלישי. כאשר מדובר על עבודות אלומיניום שונות, מומלץ לפנות אל גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ המובילה את התחום בישראל בשלושת העשורים האחרונים.

מעקה אלומיניום-יתרונות וסוגים

מעקה אלומיניום הוא אלמנט עיצובי ופרקטי עמוס ביתרונות שונים, אשר יכול להישמר לאורך שנים ללא כל הופעה של חלודה או קורוזיה, וגם במקרה של שילוב חומרים שונים, כמו עץ או פלסטיק העמידות של מעקה האלומיניום עדיין נשמרת בצורה יעילה ואפקטיבית. בשל כך, מעקות אלומיניום משתלבים בצורה מעולה גם באזורי חוץ כמו מדרגות לגינה, כניסה לבניינים וגם מדרגות פנימיים המתאימים לעלייה של ילדים וגם לשימוש של מבוגרים.

יתרון נוסף למעקות האלומיניום הוא כמובן יכולת לעצב ולחשל את מעקי האלומיניום בכל צורה וסגנון. בעקבות כך, ההתאמה שלהם  היא יעילה ואפקטיבית בעבור סגנונות בניה שונים מגוונים, בין אם מדובר על מבנה מוסדי הדורש מעקה ארוך ומחושל ובין אם מדובר על מעקה פשוט לכניסת בניין מגורים. מעבר לכך, היכולת לחשל ולעצב את מעקי האלומיניום בכל צורה, מאפשר גם עיצובים מיוחדים ושונים, על מנת שיוכלו להעניק אספקט עיצובי ייחודי לכל חדר מדרגות, בית פרטי, כניסת בניין או בניין מוסדי רב קומות.

בחירה באיכות

כיום מעקה אלומיניום יתאים גם עבור מגוון רחב של מרפסות שונות, בין אם מדובר במרפסות שמש רחבות, בעבור מרפסות בינוניות ועוד, על מנת להגביר את הבטיחות ולמנוע תאונות, על אחת כמה וכמה כאשר ישנם ילדים צעירים או בעלי חיים. מעקות אלו מאפשרים עמידות גם בעת חשיפה ממושכת אל השמש והגשם, בזכות היתרונות הרבים של מתכת האלומיניום שממנה הם מיוצרים. לכן, עבור קבלת מעקות אלומיניום איכותיים לכל בניין ובית, ניתן לפנות אל גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ וליהנות משירות מקצועי וניסיון רב במחיר משתלם במיוחד.

מעקה אלומיניום למרפסת

בלא מעט בתים קיימים מגוון אביזרים שונים, בין אם אלו אביזרים ורהיטים הנקנים ומותאמים לאחר בנייה או כניסה אל הדירה כמו מוצרי חשמל, שולחנות ואפילו פינת אוכל אל המטבח. אך כאשר מדובר באזורים חיצוניים יותר, חשוב לדעת כי השקעה באביזר כמו מעקה אלומיניום למרפסת תהיה השקעה חכמה לא רק מבחינה בטיחותית. כך ניתן כיום להרכיב מגוון מעקות שונים אשר מסוגלים להשתלב בכל צורה ודגם במרפסת שלנו, בן אם תהיה מרפסת להורים, מרפסת שמש רחבה או מרפסת קטנה מחוץ אל המקלחת. כך או כך, בעבור עבודות שכאלו מומלץ לפנות אל גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ ולהבטיח מעקות איכותיים ומעוצבים ברמה הגבוהה ביותר.

מעקה אלומיניום למרפסת-נקודות עיצוב ובחירה

מרפסות הן לא עוד אזור בחלל הבית שלנו או כזה הגובל עם האוויר של השכנים, אלא אזור אשר אמור להיבנות בצורה מדויקת על פי תכנונים מפורטים ומדויקים. עם זאת, המרפסת, כמו שאר החללים בבית שלנו, זקוקה לעיצוב נכון ויכולת סידור נכונה שתוכל להפיק מהמרפסת לא רק שמש חמימה אלא גם אזור נוח ונעים להתאוורר בו. לכן בעיצוב מרפסת מומלץ לא לוותר על מעקה אלומיניום למרפסת שיגביר את הבטיחות וימנע תאונות, אך גם ישמש כאלמנט עיצובי ייחודי, כאשר הסגנונות הקיימים נעים בעיצובים רומנטיים קלאסיים, בעיצובי מעקים המשלבים עם דק ועוד.

לצד הבחירה בסגנון העיצוב והייחודיות של המרפסת שלנו, באותה הנשימה חשוב לקחת בחשבון האם נבקש לשלב חומרים שונים במעקה שלנו- חומרים אלו יכולים להיות עץ או זכוכית ושילובים אחרים ומשתנים, אשר יוכלו להוסיף לא מעט צבע וחיות אל המעקה במרפסת שלנו ולהשתלב בצורה נהדרת וטבעית לאורך כל העיצוב.

לבחור קבלן מומחה

הבחירה של מעקה אלומיניום למרפסת היא איננה קלה לכולם, אז דעו שמציאת הקבלן הנכון היא משימה מורכבת עוד יותר –  בבחירה שכזו מומלץ להכיר את שנות הניסיון של הקבלן, פרויקטים קודמים החתומים על שמו וכמובן עמידה בתקנים המחמירים השונים.

כדי שתוכלו לקצר את החיפוש ולהיות בטוחים שבחרתם נכון, מומלץ להגיע אל גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ, ובכך להנות משלושים שנות ניסיון בהתאמה והרכבה של מעקות ומוצרי אלומיניום נוספים.

פגישת ייעוץ

מה חשוב לדעת ומה חשוב להביא לפגישת ייעוץ?

בפגישת הייעוץ, המומחים של גרופר יעזרו לכם למצוא את הפתרון הנכון באלומיניום עבורכם בעזרת המידע שתביאומה הסגנון העיצובי שתמיד חלמתם עליו  – דברים שראיתם ואהבתם, סגנון עיצוב של הבית עליו אתם חולמים.

על מנת שנוכל להתאים את סגנון פרופילי האלומיניום לעיצוב הבית שלכם גם מבחוץ וגם מבפנים מיקום הפרויקט שלכם – למיקום יש השפעה על בחירה נכונה של זוויות האלומיניום וסוג האלומיניום .

כיוון הבית,  קרבה לים וכמובן נופים שאסור לפספס הם חלק מהמאפיינים שיש לקחת בחשבון בשביל להתאים את המוצרים שלנו לפרוייקט שלכם מפרט ומידות

במידה ואין תכניות אדריכליות או מפרט אלומיניום, מומלץ להכין רשימה של הפתחים של חלונות והוויטרינות , שערים וגדרות , פרגולות ובגדול - לכל מעטפת האלומיניום תיאום פגישה - נשאר לבחור יום, שעה ומיקום הפגישה כדי לעבור על הדברים ולעלות את כל הדרישה להצעת מחיר אחת

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
הצעת מחיר און-ליין