גרופר בוואטסאפ

חיפוי קירות חוץ אלומיניום

בשנים האחרונות ניתן לחוש בלא מעט חידושים שונים המאפשרים לשדרג את רמת החיים שלנו, בין אם מדובר בשעוני יד המצליחים לנתר את קצב הלב שלנו ובין אם מדובר במגוון חיפוי קירות חוץ אלומיניום המשתלבים גם בבנייני יוקרה, מוסדות ובתים פרטיים. כל שכן כאשר מדובר בסוג חיפויים אלו, מדובר לא רק בחומרי גלם עמידים ומצוינים אלא גם במנעד פתרונות חיפוי המאפשרים לא רק שילוב של עיצובים וצבעים שונים אלא גם עמידות רבת שנים לנזקי מזג האוויר השונים, הן הגשם והן השמש. לכן עבור עבודות אלומיניום באיכות גבוהה ובעלויות נוחות לכל כיס, מומלץ לפנות אל גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ ולהבטיח שירותי איכותי, חומרי גלם משובחים ומגוון פתרונות יצירתיים.

חיפוי קירות חוץ אלומיניום-מנעד של סגנונות

פתרון כמו חיפוי קירות חוץ אלומיניום מאפשר מגוון רחב של סגנונות לחיפוי חזית הבניין, כאשר חומר זה משתלב דרך מגוון רחב של עיצובים וסגנונות. כך למשל ניתן להעניק לחיפוי של בניין משרדים, מראה דמוי עץ ובעל גוונים אותנטיים אשר יעניקו תחושת קרבה אל הטבע, וכל זאת תוך כדי עמידות מעולה אל מול איתני הטבע הישראלים כמו השמש הקופחת. לצד סגנון העץ ניתן גם לשלב בין הצבעים השונים, גם כאשר מדובר בדלת חיצונית הזקוקה לחיפוי בעל צבעי "מתכת".

כמובן שחיפויים אלו נעשים כאמור לא רק בבתי מגורים או במוסדות, אלא גם בבנייני יוקרה וגם ובנייני משרדים רבי קומות כאשר השילוב בין סגנונות החיפויים וצורכיהם של הבניינים משתלבים בצורה מעולה. כך למשל  בבתי מגורים גם מסתורי כביסה יוכלו להשתלב עם חיפויי האלומיניום, כאשר ניתן לבצע שילוב זה גם בצבעים השונים וגם בסגנונות העיצוב והתאמה למיקומם של מסתורי הכביסה.

בחירה מצוינת בחברה מובילה

חשוב לזכור כי מלבד כל אלו, חיפוי קירות חוץ אלומיניום מהווה גם יתרון משמעותי ביכולת הבנייה המהירה והתיקון במידת הצורך, כאשר גם תחזוקה של חיפויים כאלו הינה מינימלית. לכן בחירה בחיפויי חוץ בעזרת קירות אלומיניום, יכולה להוות בחירה מצוינת לכל סוג של מבנה.

בעבודות כאלו מומלץ לא להתפשר ולבחור במקצוענים, לכן אחת ההמלצות היא לא אחרת מאשר חברת גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ.

חיפוי אלומיניום לקירות חוץ

לא מעט בניינים נבנו בשנים האחרונות בישראל, כאשר חלקם נבנו בהליכים של פרויקט פינוי בינוי, חלקם שופצו כמעט לחלוטין וחלק לא קטן נבנה מאפס. אל גלי הבנייה העכשוויים של ישראל נוספו גם לא מעט פיצ'רים ואביזרים שונים, המאפשרים לא רק לייחד ולעצב את המבנה במגוון דגמים וצורות אלא גם להעניק רובד אחר לכל סוגי המבנים. אחד מאותם אביזרים הוא ללא ספק חיפוי אלומיניום לקירות חוץ, המאפשר מנעד רחב של בחירה, בין אם מדובר בסגנונות שונים ובהטבעות מגוונות, צבעים עזים ועיצובים המשתלבים בבנייני יוקרה ומשרדים. בכדי להבטיח חיפוי אלומיניום מצוין, מסוגנן ועמיד, מומלץ לפנות אל גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ.

חיפוי אלומיניום לקירות חוץ-לכל המבנים ולכל הסגנונות

לא מעט מוצרים מאפשרים כיום הוספת נדבך עיצובי לכל חלל הבית, אך כאשר מדובר בחלקו החיצוני של הבית חיפוי אלומיניום לקירות חוץ הפך לבין האביזרים המושלמים ביותר. כך למשל חיפויים אלו מצליחים להשתלב בחנויות שונות, המבקשות להשליט את צבע הלוגו שלהם גם על הקירות החיצוניים של המסעדה או המשרדים. חיפויים אלו נעשים במגוון רחב של דגמים וגדלים, בין אם בדגמים מרווחים, בין אם בדגמים צפופים או בריבועים שונים. כל אלו כמובן נעשים יחד עם מגוון צבעים, בין אם בחיפויים המדמים חיפויי עץ ועד לצבעים עזים.

כאשר מדובר בעיצוב של בתים, חיפויי אלומיניום לקירות חוץ מצליח להעניק מגוון פתרונות עיצוביים שונים החל מחיפוי התואם לסגנון הגדר, לעיצוב הפנימי של הבית הכולל לא מעט רהיטי עץ ועוד מגוון סגנונות שונים. כל אלו גם מעניקים גם נראות ייחודית לכל בית, כאשר העיצוב הפנימי מצליח להשתלב גם מבחוץ ולעשות זאת בצורה מינימליסטית ויצירתית.

נקודות בחירה חשובות

כאשר מדבור בבחירה של חיפוי אלומיניום לקירות חוץ, חשוב לדעת כי הרבה לפני ההתקנה מומלץ לבצע הדמיה של עיצוב והשתלבות החיפוי. כל שכן מומלץ גם להיוועץ עם איש מקצוע מתאים מתחום האלומיניום כמו חברת גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ, אשר ידע לבצע התאמה שאיננה חורגת מקווי הבנייה של המבנה.

בסופו של יום, בכדי להבטיח חיפויי מצוין מומלץ לפנות אל גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ.

פגישת ייעוץ

מה חשוב לדעת ומה חשוב להביא לפגישת ייעוץ?

בפגישת הייעוץ, המומחים של גרופר יעזרו לכם למצוא את הפתרון הנכון באלומיניום עבורכם בעזרת המידע שתביאומה הסגנון העיצובי שתמיד חלמתם עליו  – דברים שראיתם ואהבתם, סגנון עיצוב של הבית עליו אתם חולמים.

על מנת שנוכל להתאים את סגנון פרופילי האלומיניום לעיצוב הבית שלכם גם מבחוץ וגם מבפנים מיקום הפרויקט שלכם – למיקום יש השפעה על בחירה נכונה של זוויות האלומיניום וסוג האלומיניום .

כיוון הבית,  קרבה לים וכמובן נופים שאסור לפספס הם חלק מהמאפיינים שיש לקחת בחשבון בשביל להתאים את המוצרים שלנו לפרוייקט שלכם מפרט ומידות

במידה ואין תכניות אדריכליות או מפרט אלומיניום, מומלץ להכין רשימה של הפתחים של חלונות והוויטרינות , שערים וגדרות , פרגולות ובגדול - לכל מעטפת האלומיניום תיאום פגישה - נשאר לבחור יום, שעה ומיקום הפגישה כדי לעבור על הדברים ולעלות את כל הדרישה להצעת מחיר אחת

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
הצעת מחיר און-ליין