גרופר בוואטסאפ

חלון הזזה למרפסת

חלונות הזזה למרפסות

בתים פרטיים ואפילו משרדים רבים דורשים לא מעט אביזרים שונים על מנת למקסם את החוויה ואת השימוש במגוון חלקים מהמרחב, כך למשל חלון הזזה למרפסת מאפשר יציאה מהירה אל אור השמש ובחלק מהמקרים יעניק גם אור אל חדר השינה, המטבח או אפילו הסלון. אך בחירה של חלונות הזזה למרפסת דורשים גם התאמה אל סגנון הבית, אל כמות האור הנדרשת ולעוד מגוון רחב של דגשים שונים. לכן מומלץ להיוועץ עם אנשי מקצוע מומחים בנושא, לא רק על מנת לקבל הצעת מחיר ולהשוות אלא גם בכדי לקבל ייעוץ מתאים לסגנון הבית או המשרד שלנו. ובכדי לקבל ייעוץ מעולה לכל סוגי חלונות ההזזה, מומלץ לפנות אל חברת גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ.

חלון הזזה למרפסת- לבחור נכון

בעשורים האחרונים נעלמו חלונות הציר אשר הותקנו בקרב לא מעט בתים פרטיים אל היציאה למרפסת, כל זאת הודות לעליית הפופולריות של חלונות ההזזה, אשר מבוססים על מסילות קלות להתקנה ויעילות לשימוש. כך למשל חלון הזזה למרפסת יכול להישמר ביעילות לא רק דרך תחזוקה קלה שלו, אלא גם בקלות התיקון שלו במידת הצורך. אך מעל לכל, גם אפשרויות העיצוב של חלונות ההזזה השתנו בשנים האחרונות, כאשר עוד ועוד בעלי נכסים בוחרים להתקין בנכס שברשותם חלונות הזזה.

חלונות ההזזה מגיעים כיום דרך מגוון רחב של דגמים, צבעים ויכולות השתלבות בכל בית ויציאה אל המרפסת. הם קיימים צבעים ניטרליים כמו לבן, כסוף, אפור ועוד אשר לא מכבידים לעיצוב הבית אלא מתווספים אל עיצוב הבית בצורה טבעית. כמובן שקיימים גם צבעים מעט יותר עזים, כמו כחול, לבן שמנת ועוד המגיעים במבחר עיצובים ומצליחים להשאיר חותם גם ביציאה אל המרפסת.

שילובים ואחריות

בחירה של חלון הזזה למרפסת מתלווה אל בחירה של עוד מגוון פריטים, על כן מומלץ להכיר בתוספת עתידית של תריסי גלילה, ווילונות. לצד זאת חשוב גם להכיר באחריות היצרן וזמינות עבור תיקונים או תקלות, ולכן מומלץ לבחור בחברת גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ – החברה המובילה לבניה, עיצוב והתקנה של אביזרי אלומיניום בהתאמה אישית.

פגישת ייעוץ

מה חשוב לדעת ומה חשוב להביא לפגישת ייעוץ?

בפגישת הייעוץ, המומחים של גרופר יעזרו לכם למצוא את הפתרון הנכון באלומיניום עבורכם בעזרת המידע שתביאומה הסגנון העיצובי שתמיד חלמתם עליו  – דברים שראיתם ואהבתם, סגנון עיצוב של הבית עליו אתם חולמים.

על מנת שנוכל להתאים את סגנון פרופילי האלומיניום לעיצוב הבית שלכם גם מבחוץ וגם מבפנים מיקום הפרויקט שלכם – למיקום יש השפעה על בחירה נכונה של זוויות האלומיניום וסוג האלומיניום .

כיוון הבית,  קרבה לים וכמובן נופים שאסור לפספס הם חלק מהמאפיינים שיש לקחת בחשבון בשביל להתאים את המוצרים שלנו לפרוייקט שלכם מפרט ומידות

במידה ואין תכניות אדריכליות או מפרט אלומיניום, מומלץ להכין רשימה של הפתחים של חלונות והוויטרינות , שערים וגדרות , פרגולות ובגדול - לכל מעטפת האלומיניום תיאום פגישה - נשאר לבחור יום, שעה ומיקום הפגישה כדי לעבור על הדברים ולעלות את כל הדרישה להצעת מחיר אחת

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
הצעת מחיר און-ליין