גרופר בוואטסאפ

גדר אלומיניום אטומה

גדר אלומיניום אטומה

כאשר מדובר בבנייה של גינה חדשה או אפילו מרפסת, ישנם לא מעט פתרונות שונים עבור תחזוקה נכונה ושמירה על בטיחותם של בני הבית, כאשר אחת מהם והפופולרית בשנים האחרונות היא כמובן גדר אלומיניום אטומה. גדר כזו נושאת בתוכה מגוון רחב של יתרונות שונים, חלקם בטיחותיים, חלקם מתקשרים לעמידות חומר גלם כמו האלומיניום וחלקם אף מגולמים בפן הכלכלי. כך או כך בהתקנה של גדרות שכאלו מומלץ לפנות אל איש מקצוע מנוסה, אשר יוכל לא רק לבצע התקנה מהירה אלא אפקטיבית וראויה בה נהנה מכל היתרונות שיש לגדר שכזו להציע. לכן בעבודות שכאלו מומלץ לפנות אל גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ, להנות לא רק מעבודות מקצועיות במיוחד אלא גם ממחירים נוחים ומשתלמים.

גדר אלומיניום אטומה-יתרונות

כאמור, למוצר כמו גדר אלומיניום אטומה מתקיימים לא מעט יתרונות בעת השימוש, כאשר אחד מהם הוא כמובן היתרון האקולוגי שבבנייה. כך למשל ייצור והתאמה של גדר אלומיניום אטומה מתבצעת תוך כדי פליטה נמוכה של גזי חממה, וגם נחשבת לבנייה קלה המתבצעת עם מינימום זיהום. מלבד היתרון המעולה הזה, גדר אלומיניום אטומה תעניק גם שמירה של ריהוט הגן מפני השמש הישראלית, כך שגם בימי קיץ לוהטים גם כיסאות הפלסטיק יוכלו להישמר.

מלבד כל אלו כמובן היכולת הדי משמעותית של גדר אלומיניום אטומה, היא כמובן היכולת לאטום לחלוטין את אזור הגינה שלנו או המרפסת ולהעניק גם אבטחה מעולה. וכמו שנדבך האבטחה והאטימות חשוב בגדרות שכאלו, גם רמת התחזוקה מהווה פרמטר משמעותי וכל שנצטרך הוא לשטוף את הגדר בעזרת זרם הצינור מידי פעם ולשמור על מראה חדש.

לא רק הבטיחות והתחזוקה

גדר אלומיניום אטומה משתלבת בכל סגנון ועיצוב הגינה, כך היא מאפשרת גם לגינות רחבות ידיים וגם להגיע במספר גוונים שונים למשל כמו גווני עץ אשר יוכלו להשתלב עם שאר הרהיטים בגינה או עם צבע הבית.

לכן אחת ההמלצות בעבודות אלומיניום הוא לא אחר מאשר גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ, המציע מגוון פתרונות אלומיניום ומקצוענות בלתי מתפשרת.

גדר אלומיניום לגינה

בבנייה של בתים פרטיים וגם בתי דירות, ישנן לא מעט רהיטים ואביזרים הנחשבים קריטיים ואפקטיביים לא רק בסידור הגינה ויכולת לעצב אותה, אלא גם ביכולת לשמור על שלומם של בני הבית. אחד מאותם אביזרים הוא כמובן גדר אלומיניום לגינה, אשר הפך בשנים האחרונות להרבה יותר פופולרי מבעבר, וזאת לא רק בשל היתרונות וצורך תחזוקה נמוך, אלא גם בשל המחירים הזולים והמשתלמים להבדיל מסוגי גדרות אחרים. אך עבודות אלומיניום דורשות יד מקצועית, עין טובה ושימוש בחומרי גלם מהשורה הראשונה. לכן בבחירת קבלן אלומיניום מומלץ להיוועץ ראשית עם גרופר תעשיות בע"מ, להנות ממחירים נוחים ומקצועיות שאין שנייה לה.

גדר אלומיניום לגינה-תחזוקה ועיצובים

כאשר מדובר במוצרים כמו גדר אלומיניום לגינה חשוב לזכור כי אחד מהיתרונות המשמעותיים בהם הוא היכולת להשתלב דרך מגוון סגנונות וחומרים שונים, בין אם הם "בנויים" עליהם או שמא משתלבים עימם כמו עץ או בטון. חומרים אלו לשם המחשה מצליחים להשתלב כאשר גדרות האלומיניום מתלבשות על הבטון בגבהים שונים, גם על ידי שימוש בבטון כנקודת הישענות וגם בשילוב מלא לאורך כל הגדר. בחירה זו של שילובים מתווספת אל הקלות בתחזוקה של גדרות שכאלו, שכן עמידותם אל מול הגשם והיכולת להחזיק גם אל מול ימים חמים לא מותירה צורך גדול מלבד ניקוי קל.

אך מלבד כל אלו היכולת השתלבות על בטון או בסוגי חצרות, הם אינם היתרונות היחידים של גדרות אלומיניום לגינה, כאשר היכולת לעצב גדרות אלו עם מגוון צורות, גדרים ומעקות בטיחות מעניק מנעד בחירה עצום לכל בעלי הדירות. כן ניתן לבחור גדרות בעיצוב קוים, שבלונות שונות ועוד.

זמן ביצוע ותיקונים

כאמור גדר אלומיניום לגינה מכילה לא מעט יתרונות שונים כמו שציינו, כאשר אחד מהם הוא כמובן זמן ההרכבה המהיר אשר לא אמור להתקיים ביו יום עבודה ועד למספר ימים, וכנ"ל גם במקרים של תאונות ופגיעות בגדר.

לכן בפרויקטים שכאלו מומלץ לפנות אל גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ המקצועיים והחדשנים אשר פועלים בתחום למעלה מ- 35 שנה.

פגישת ייעוץ

מה חשוב לדעת ומה חשוב להביא לפגישת ייעוץ?

בפגישת הייעוץ, המומחים של גרופר יעזרו לכם למצוא את הפתרון הנכון באלומיניום עבורכם בעזרת המידע שתביאומה הסגנון העיצובי שתמיד חלמתם עליו  – דברים שראיתם ואהבתם, סגנון עיצוב של הבית עליו אתם חולמים.

על מנת שנוכל להתאים את סגנון פרופילי האלומיניום לעיצוב הבית שלכם גם מבחוץ וגם מבפנים מיקום הפרויקט שלכם – למיקום יש השפעה על בחירה נכונה של זוויות האלומיניום וסוג האלומיניום .

כיוון הבית,  קרבה לים וכמובן נופים שאסור לפספס הם חלק מהמאפיינים שיש לקחת בחשבון בשביל להתאים את המוצרים שלנו לפרוייקט שלכם מפרט ומידות

במידה ואין תכניות אדריכליות או מפרט אלומיניום, מומלץ להכין רשימה של הפתחים של חלונות והוויטרינות , שערים וגדרות , פרגולות ובגדול - לכל מעטפת האלומיניום תיאום פגישה - נשאר לבחור יום, שעה ומיקום הפגישה כדי לעבור על הדברים ולעלות את כל הדרישה להצעת מחיר אחת

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
הצעת מחיר און-ליין