גרופר בוואטסאפ

עבודות אלומיניום

עבודות אלומיניום

בבנייה של בית ישנם לא מעט סוגים שונים של עבודות שיש לבצע, כאשר חלק ניכר מאותן עבודות מתבצעות על ידי מגוון בעלי תפקידים – בין אם מדובר אדריכלים האחראיים לשרטוט הדירה ולתכנון שלה, או על קבלני אינסטלציה וחשמל המאפשרים את החיבור של הדירה אל שאר התשתיות. גם במקרים של שיפוץ דירה קיימת או בבנייה של בית או בניין חדש מאפס, עבודות אלומיניום הן נחשבות לבין העבודות החשובות והקריטיות ביותר. הן נעות החל מהחלונות, הוויטרינות והתריסים החשמליים, ועד  למעקות אלומיניום, מסתורי כביסה וחיפויי קירות. עבור עבודות אלומיניום איכותיות, גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ היא החברה המובילה במדינה, אשר פועלת בתחום כבר למעלה מ- 30 שנה.

עבודות אלומיניום-מה הן כוללות?

אפשר לומר כי עבודות אלומיניום אינן מסתכמות בהרכבת חלונות או התאמה שלהם אל הדירה, אלא הרבה מעבר לכך. עבודות אלומיניום יכולות לכלול גם פרגולה מתאימה לגינה או למרפסת, אשר תצליח להעניק צל בקיץ ומחסה מהגשמים בחורף בצורה מצוינת. פרגולות אלומיניום נחשבות לעמידות במיוחד בעקבות היתרונות הרבים של חומר הגלם, מתכת האלומיניום – מדובר במתכת אשר חזה ועמידה אך קלה לעיצוב, אשר עומדת בכל סוגי מזג האויר ואיננה רגישה לחלודה או קורוזיה.

מסיבות אלה, גם מסתורי כביסה או גדרות אלומיניום נחשבים לפתרונות אפקטיביים, עמידים ואיכותיים במיוחד. פתרונות אלו מאפשרים גם לבתים פרטיים וגם למוסדות שונים להסתיר לא מעט פריטים שונים אשר עלולים לכער את חזית הבניין, כמו מזגנים או דודי חשמל, בנוסף לכביסה עצמה. כמובן שגם לא מעט חנויות בוחרות לבצע חיפויי קירות מאלומיניום, המאפשרים מראה ייחודי ומעוצב בכל סגנון ובהתאמה אישית לטעמם, רצונותיהם וצרכיהם של בעלי המבנה.

עבודות אלומיניום-מי עושה?

כאשר מדובר בעבודות כמו עבודות אלומיניום חשוב לזכור כי הן יכולות להתפרס על פני מגוון תחומים שונים בבית, לכן כדי לבחור איש מקצוע שאיננו רק מבין בעיצוב חלונות או בדגמי החלונות הבלגי שהפך לכל כך פופולרי בישראל, אלא בעל ניסיון והכרה במגוון עבודות האלומיניום השונות, בין אם בהכנת פרגולות ובין אם בבניית והתקנת תריסים חשמליים בהתאמה אישית.

לכן, במקרים שכאלו מומלץ לפנות אל גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ ולהבטיח עבודה מעולה.

עבודת אלומיניום

מבנים חדשים כיום וגם דירות הנמצאות בעיצומן של שיפוצים או בפרויקטים של התחדשות עירונית, מתחדשים במגוון אלמנטים עיצוביים ופרקטיים חדשים, כאשר חלק גדול מאותם עבודות מתבססות על עבודת אלומיניום. עבודות אלו מציעות כיום לא רק מגוון של פתרונות לכל סוגי הדירות, בתים פרטיים ואפילו מבנים מוסדיים, אלא גם מציעים מנעד עצום של אלמנטים עיצוביים ופרקטים כמו חיפויי קירות, מסתורי כביסה, פרגולות, מעקות, חלונות, תריסים חשמליים ועוד מגוון של עיצובים ופיצ'רים ייחודיים לכל דירה. לכן, בעבודות הדורשות עיצוב, התאמה וייעוץ מקצועי הקשורות באלומיניום מומלץ לפנות אל המומחים בתחום, כמו גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ. כך תוכלו להבטיח לא רק סגנונות עיצוב ופתרונות אלומיניום יצירתיים, אלא גם מחירים שפויים, ניסיון בן שלושים שנים בתחום והצלחה של הפרויקט.

עבודות אלומיניום-פתרונות ומוצרים בסיסיים

כאשר מדובר בפרויקטים הדורשים עבודת אלומיניום חשוב לזכור את היכולת הרבה והמשתנה של חומר הגלם המעולה אשר עונה לשם "אלומיניום". כיום חומר זה משמש למגוון רחב של אלמנטים עיצוביים, כמו גם אביזרים ופיצ'רים ייחודיים כמו מסגרות חלון, ויטרינות, תריסים חשמליים, חלונות הזזה למרפסת ועוד.

לצד זאת אלומיניום מותאם גם לעזרים חיצוניים כמו מעקות מרפסת, גדרות, פרגולות ומסתורי כביסה בזכות היתרונות הרבים של חומר הגלם. אלומיניום נחשב לאחת המתכות האיכותיות ביותר בשוק, בזכות העובדה כי הוא ניתן לעיצוב בקלות יחסית, אך הוא גם יציב וחזק, הוא איננו נפגע מפגעי מזג האוויר, בין אם מדובר על שמש או גשם והוא גם עמיד לחלודה וקורוזיה.

גם לגינה וגם למרפסת

מלבד כל מה שציינו עד כה, חשוב לדעת כי עבודת אלומיניום נחשבת לאיכותית ולבחירה מעודפת גם בהתקנה של מעקות למרפסות, למעקים עבור מגוון גרמי מדרגות ועוד. כל אלו כמובן גם כן דרך שילוב של מגוון חומרי גלם שונים ועיצובים מותאמים לכל דירה ומרפסת. לכן, אם אתם מחפשים עבודות אלומיניום איכותיות מומלץ לפנות אל גרופר תעשיות אלומיניום בע"מ ולהנות משירות מעולה.

פגישת ייעוץ

מה חשוב לדעת ומה חשוב להביא לפגישת ייעוץ?

בפגישת הייעוץ, המומחים של גרופר יעזרו לכם למצוא את הפתרון הנכון באלומיניום עבורכם בעזרת המידע שתביאומה הסגנון העיצובי שתמיד חלמתם עליו  – דברים שראיתם ואהבתם, סגנון עיצוב של הבית עליו אתם חולמים.

על מנת שנוכל להתאים את סגנון פרופילי האלומיניום לעיצוב הבית שלכם גם מבחוץ וגם מבפנים מיקום הפרויקט שלכם – למיקום יש השפעה על בחירה נכונה של זוויות האלומיניום וסוג האלומיניום .

כיוון הבית,  קרבה לים וכמובן נופים שאסור לפספס הם חלק מהמאפיינים שיש לקחת בחשבון בשביל להתאים את המוצרים שלנו לפרוייקט שלכם מפרט ומידות

במידה ואין תכניות אדריכליות או מפרט אלומיניום, מומלץ להכין רשימה של הפתחים של חלונות והוויטרינות , שערים וגדרות , פרגולות ובגדול - לכל מעטפת האלומיניום תיאום פגישה - נשאר לבחור יום, שעה ומיקום הפגישה כדי לעבור על הדברים ולעלות את כל הדרישה להצעת מחיר אחת

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
הצעת מחיר און-ליין