גרופר בוואטסאפ

בנייה קלה

למה בנייה קלה?

בניה קלה /בניה מתועשת הינה שיטת בניה המבוססת על שימוש באלמנטים מוכנים אשר יוצרו במפעל. באופן מבוקר תהליך הבניה נעשה במקביל הן במפעל והן בשטח המיועד וזאת להבדיל מהשיטת הבניה המסורתית “בניה קונבנציונלית".

בשיטת הבניה הקלה, התהליך הינו יעיל ,חסכוני ומבוצע בבקרת איכות מחמירה. יתרונות הבניה הקלה ידועים בכל רחבי העולם ולכן הדרישה לסוג בניה זו נעשה גדול יותר ויותר.

  • עלויות – העלויות של בנייה קלה קטנות באחוזים ניכרים מבנייה בשיטות אחרות. הסיבה העיקרית להוזלה זו נובעת מהעובדה כי בניה זו לוקחת פרק זמן קצר ביותר בהשוואה לסוגי בנייה אחרים. קחו בחשבון כי בשיטת בנייה זו כמות שעות העבודה קטנה יותר משיטות אחרות, לא צריך לפנות כמות גדולה של פסולת בתום הבניה .
  • זמן קצר – תוך חודשים ספורים הכל גמור. כן. אתם קוראים נכון. הבנייה הקלה נעשית תוך פרק זמן קצר ביותר.
  • נקי וידידותי לסביבה – אם בבניה רגילה אתם מורגלים לראות אדי אבק, טרקטורים ולכלוך רב, בבניה זו לא נעשה שימוש בכלים כבדים, דבר אשר מוליד תוצאה של זיהום אוויר נמוך ונחשבת בנייה ידידותית לסביבה, יתרון משמעותי כשמדובר על בניה קלה מוסדית.
  • אטימות – המבנה עמיד לפגעי מזג אויר, שכן הבנייה כוללת חומרים מתקדמים . כמו כן, הבידוד התרמי וכן הבידוד האקוסטי הם ברמה גבוהה. חשוב לדעת כי המבנה יהיה בעל עמידות גבוהה למצבים של רעידות אדמה.
  • גימור איכותי – בשיטת בניה זו, הקירות שנבנים הם חלקים, ישרים ומדויקים והאיכות גבוהה יותר משיטת בניה המערבת בלוקים ובטון.

פגישת ייעוץ

מה חשוב לדעת ומה חשוב להביא לפגישת ייעוץ?

בפגישת הייעוץ, המומחים של גרופר יעזרו לכם למצוא את הפתרון הנכון באלומיניום עבורכם בעזרת המידע שתביאומה הסגנון העיצובי שתמיד חלמתם עליו  – דברים שראיתם ואהבתם, סגנון עיצוב של הבית עליו אתם חולמים.

על מנת שנוכל להתאים את סגנון פרופילי האלומיניום לעיצוב הבית שלכם גם מבחוץ וגם מבפנים מיקום הפרויקט שלכם – למיקום יש השפעה על בחירה נכונה של זוויות האלומיניום וסוג האלומיניום .

כיוון הבית,  קרבה לים וכמובן נופים שאסור לפספס הם חלק מהמאפיינים שיש לקחת בחשבון בשביל להתאים את המוצרים שלנו לפרוייקט שלכם מפרט ומידות

במידה ואין תכניות אדריכליות או מפרט אלומיניום, מומלץ להכין רשימה של הפתחים של חלונות והוויטרינות , שערים וגדרות , פרגולות ובגדול - לכל מעטפת האלומיניום תיאום פגישה - נשאר לבחור יום, שעה ומיקום הפגישה כדי לעבור על הדברים ולעלות את כל הדרישה להצעת מחיר אחת

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
הצעת מחיר און-ליין